Missä vaiheessa yrityksesi on menossa sisältömarkkinoinnin suhteen? Aloitetaanko alusta ja luodaan sisältöstrategia ja -suunnitelma vai onko tarve tietyille sisällöille, esimerkiksi asiakastarinoille?
Kestävän sisältömarkkinoinnin pohja ja perusta on hyvin tehty sisältöstrategia ja -suunnitelma. Strategia auttaa kirkastamaan tavoitteet, resurssit, omat vahvuudet ja kaikista tärkeimpänä, se syventää asiakasymmärrystäsi.
Panosta kestäviin ja ikivihreisiin sisältöihin, joita voit hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä aina uudelleen ja jotka auttavat asiakastasi tekemään ostopäätöksen.
Millä hakusanoilla sinun olisi tärkeää löytyä hakukoneesta? Onko verkkosivusi sisältöjä hakukoneoptimoitu, jotta voit tulla löydetyksi?
Etkö tiedä mistä ja miten lähteä liikkeelle? Haluaisitko vaihtaa ajatuksia nykyisistä sisällöistäsi? Ota yhteyttä ja sovitaan aika maksuttomaan sisältösparraukseen. Tämä auttaa varmuudella eteenpäin, mutta ei sido sinua mihinkään. Autan mielelläni!
Asiakkaasi haluaa lukea siitä, miten voit ratkaista hänen ongelmansa. Tekemällä sisältömarkkinointia teet asiakkaallesi palveluksen ja autat tekemään ostopäätöksen. SEO-työllä eli hakukoneoptimoinnilla varmistat, että asiakas löytää sinun luoksesi.
Hyvin toteutettu SEO lisää näkyvyyttä ja houkuttelee enemmän orgaanista liikennettä.
Sisältömarkkinointi on tehokasta. Kerran laadukkaasti ja ajatuksella tehty sisältö on monikäyttöinen pitkään ja eri kanavissa, kuten sähköpostimarkkinointi ja sosiaalinen media.
Vaikka sisältömarkkinointiin ja hakukoneoptimointiin liittyy alkuinvestointeja, ne ovat pitkällä tähtäimellä kustannustehokkaita verrattuna maksettuun mainontaan.
Toisin kuin maksettu mainonta, joka loppuu heti, kun budjetti loppuu, sisältömarkkinointi ja SEO tarjoavat pitkäaikaisia hyötyjä, sillä hyvä sisältö ja sivuston optimointi pysyvät relevantteina ja näkyvinä pitkään.
Sisältöstrategia- ja SEO-työn avulla tiedät varmuudella kuka asiakkaasi on ja opit puhuttelemaan häntä suoraan.
Laadukas ja kohdennettu sisältö houkuttelee luoksesi kävijöitä, jotka ovat todennäköisemmin valmiita ostamaan, koska he jo aktiivisesti etsivät ratkaisua.
Jatkuvasti hyvän sisällön tuottaminen ja sen jakeleminen vahvistaa yrityksesi asemaa alasi asiantuntijana ja brändin tunnettuus kasvaa.
Erilaisten markkinointikampanjoiden suunnittelu helpottuu, kun sinulla on valmiita kestäviä ja ikivihreitä sisältöjä hyödynnettävänä
Myynti ja myyjät tarvitsevat erilaisia sisältöjä myyntiä helpottamaan.
© 2024 All Rights Reserved.
Täytä alla oleva lomake ja olen sinuun pian yhteydessä.