Kestävää markkinointia myyvillä, hakukoneoptimoiduilla
ja asiakaslähtöisillä sisällöillä.

Sisältömarkkinointi ja SEO
B2B-asiantuntijayrityksille

Panostaminen sisältömarkkinointiin ja hakukoneoptimointiin on asia, mitä yhdenkään kasvuhaluisen yrityksen ei kannata ohittaa. Saat merkittäviä etuja, jotka auttavat kasvattamaan tunnettuutta ja myyntiä, houkuttelemaan ja säilyttämään asiakkaita, sekä rakentamaan vahvan ja uskottavan brändin digitaalisessa maailmassa. Kestävän markkinoinnin ansiosta sinun ei tarvitse olla jatkuvasti miettimässä uusia markkinointitapoja ja -trendejä, vaan voit rauhassa keskittyä tekemään varmuudella oikeita asioita. 

triana_edut_v2-02

kustannus-tehokkaampaa

Sisältömarkkinointi ja SEO eivät ole hetken huumaa, vaan nautit kerran tehdyistä kestävien sisältöjen tuomista tuloksista pitkään.

triana_edut_v2-04

tunnettuuden kasvu

Sinut kohdataan useammin ja löydetään helpommin. Tulet tutuksi ja näyttäydyt luotettavana kumppanina.

triana_edut_v2-03

tyytyväiset asiakkaat

Ensikohtaamisesta pitkäaikaiseen asiakkuuteen. Alkumetreiltä lähtien sisältösi palvelee asiakasta ja kasvattaa tyytyväisyyttä.

triana_edut_v2-05

laadukkaita
liidejä

Luoksesi hakeutuu enemmän potentiaalisia asiakkaita, jotka jo aktiivisesti etsivät ratkaisua. Myyntiprosessi on tehokkaampi ja tuottoisampi.

triana_numerot-15

sisältöSTRATEGIA

Mikä on asiakkaasi isoin haaste ja tärkein tavoite?

Tämä ja muut kestävän markkinoinnin elementit selvitämme sisältöstrategiatyöllä.

triana_numerot-16

SISÄLlön tuotanto

Onko sinulla tarvittavat sisällöt asiakkaasi ostopolun varrelle?

Kuten houkuttelevat nettisivutekstit, blogikirjoituksia, asiakastarinoita ja ladattavia oppaita.

triana_4

SEO-SISÄLLÖT

Jos et löydy hakukoneesta, niin onko sinua edes olemassa?


SEO-sisällöillä varmistat, että asiakas löytää sinun luoksesi, eikä kilpailijan.

triana_numerot-17

SISÄLTÖSPARRAUS

Etkö tiedä mistä ja miten lähteä liikkeelle?

Ota yhteyttä ja sovitaan yhteinen hetki maksuttomaan sparraukseen,
autan mielelläni eteenpäin!

Petra Ronkainen

Yrittäjänä Trianassa toimin minä eli Petra Ronkainen. Olen tehnyt pitkän uran asiakaskokemuksen, myynnin ja markkinoinnin parissa ja viimeiset vuodet olen keskittynyt auttamaan yrityksiä tulemaan tunnetuksi ja kasvattamaan myyntiä sisältöjen avulla. 

Motivoidun auttamisesta, uuden oppimisesta ja tietenkin hyvistä tuloksista.

Mitä asiakkaani sanovat minusta?

“Arvostan Petran itsenäistä ja proaktiivista otetta. Hän itse ehdottaa ja kertoo eri vaihtoehdoista raikkaalla otteella ja haluaa varmistaa eri keinoin, että markkinointitoimenpiteet todella tukevat liiketoimintaamme. Yhteistyö on helppoa ja sujuvaa.”
Jan-Erik Wasenius, toimitusjohtaja, Isto Group Oy
“Yhteistyön myötä markkinointimme on suunniteltua ja se on tuottanut tulosta. Yhteistyö on helppoa ja välitöntä, tykkään Petran valmentavasta ja kokonaisvaltaisesta kehittävästä otteesta ja siitä, että hän ajattelee liiketoimintalähtöisesti.”
Henna-Riikka Huhta,founding partner, HR Legal Services Oy
“Petra on luottokumppanimme sisällöntuotannossa erityisesti aitojen ja arvoa luovien asiakasreferenssien osalta. Arvostan erityisesti nopeaa reagointia, toimitusvarmuutta, ymmärrystä ja oma-aloitteisuutta. Petralta löytyy ideoita ja näkemystä sekä tarvittavaa positiivista otetta asiakasviestintään.”
Lauri Kannas, toimitusjohtaja, Oval Company

Ajatuksia markkinoinnista ja vähän muustakin

Trianan tarina

En muista tarkalleen, milloin aloin haaveilemaan yrittäjyydestä, mutta muistan hetken, kun sanoin haaveeni ensimmäistä

Lue lisää