Hyvä asiakastarina myy
Asiakastarina on yksi tärkeimmistä markkinoinnin sisällöistä ja sillä on iso rooli asiakkaan ostoprosessissa. Mieti
Panostaminen sisältömarkkinointiin ja hakukoneoptimointiin on asia, mitä yhdenkään kasvuhaluisen yrityksen ei kannata ohittaa. Saat merkittäviä etuja, jotka auttavat kasvattamaan tunnettuutta ja myyntiä, houkuttelemaan ja säilyttämään asiakkaita, sekä rakentamaan vahvan ja uskottavan brändin digitaalisessa maailmassa. Kestävän markkinoinnin ansiosta sinun ei tarvitse olla jatkuvasti miettimässä uusia markkinointitapoja ja -trendejä, vaan voit rauhassa keskittyä tekemään varmuudella oikeita asioita.
Sisältömarkkinointi ja SEO eivät ole hetken huumaa, vaan nautit kerran tehdyistä kestävien sisältöjen tuomista tuloksista pitkään.
Sinut kohdataan useammin ja löydetään helpommin. Tulet tutuksi ja näyttäydyt luotettavana kumppanina.
Ensikohtaamisesta pitkäaikaiseen asiakkuuteen. Alkumetreiltä lähtien sisältösi palvelee asiakasta ja kasvattaa tyytyväisyyttä.
Luoksesi hakeutuu enemmän potentiaalisia asiakkaita, jotka jo aktiivisesti etsivät ratkaisua. Myyntiprosessi on tehokkaampi ja tuottoisampi.
Mikä on asiakkaasi isoin haaste ja tärkein tavoite?
Tämä ja muut kestävän markkinoinnin elementit selvitämme sisältöstrategiatyöllä.
Onko sinulla tarvittavat sisällöt asiakkaasi ostopolun varrelle?
Kuten houkuttelevat nettisivutekstit, blogikirjoituksia, asiakastarinoita ja ladattavia oppaita.
Jos et löydy hakukoneesta, niin onko sinua edes olemassa?
SEO-sisällöillä varmistat, että asiakas löytää sinun luoksesi, eikä kilpailijan.
Etkö tiedä mistä ja miten lähteä liikkeelle?
Ota yhteyttä ja sovitaan yhteinen hetki maksuttomaan sparraukseen,
autan mielelläni eteenpäin!
Yrittäjänä Trianassa toimin minä eli Petra Ronkainen. Olen tehnyt pitkän uran asiakaskokemuksen, myynnin ja markkinoinnin parissa ja viimeiset vuodet olen keskittynyt auttamaan yrityksiä tulemaan tunnetuksi ja kasvattamaan myyntiä sisältöjen avulla.
Motivoidun auttamisesta, uuden oppimisesta ja tietenkin hyvistä tuloksista.
Asiakastarina on yksi tärkeimmistä markkinoinnin sisällöistä ja sillä on iso rooli asiakkaan ostoprosessissa. Mieti
En muista tarkalleen, milloin aloin haaveilemaan yrittäjyydestä, mutta muistan hetken, kun sanoin haaveeni ensimmäistä
Kuten sinäkin varmasti tiedät, nykyisellä presidenttimme löytää aina kolme pointtia asiasta kuin asiasta. Sisältömarkkinoinnista
© 2024 All Rights Reserved.